Ana Sayfa>Firma>Tarihçe

Tarihçe

1947

Deutsche Messe und Ausstellungs AG fuar organizasyonunun kuruluşu
Deutsche Messe AG 16 Ağustos 1947 yılında kayıtlı sermayesi 1.2 milyon Reichsmark ile Deutsche Messe und Ausstellungs AG (Alman Ticaret Fuarı ve Sergi Şirketi) olarak kuruldu. Bu girişim, İngiliz işgal kuvvetlerinin Amerikan bölgesinin başkomutanının onayında yapıldı.
Amaç ihracat faaliyetlerini canlandırarak, Almanya’nın ekonomik açıdan tekrar ayakları üzerinde durmasını sağlamaktı. 21 günlük faaliyetlerden sonra toplam 31,6 milyon ABD Doları değerinde 1,934 ihracat sözleşmesi imzalandı ve “Hannover İhracat Fuarı” başarılı bir girişim olarak görüldü.

1950

İlk yabancı kuruluşlar “Alman Sanayi Fuarı”na katılıyor
Önceleri neredeyse herkes daha önce bitmiş bir Almanya’nın “fuar başkenti” Leipzig’i geçmesi konusunda Hannover’in şansının az olduğunu düşünüyordu. Ancak takip eden yıllarda, HANNOVER MESSE (Hannover Fuarı) Almanya’nın ekonomik mucizesinin simbolü haline geldi. Yine 1948’de fuar şirketi ile New York arasında ilk telefon bağlantısı gerçekleştirildi. 1950 yılında, ilk yabancı katılımcı firmalar adı “Deutsche Industrie-Messe” (“Alman Sanayi Fuarı” olarak değiştirilen fuarda yer aldı. 1961 yılında ilk defa resmi olarak “HANNOVER MESSE” kullanıldı. Kısa bir süre içinde teknoloji ve sanayi arasında çapraz iletişim sağlayan dünya sınıfında bir etkinlik olarak tanındı.

1985

Yan kuruluşu “HANNOVER MESSE International” (HMI)’nin tanıtılması
İlk defa 1981 yılında ana şirketin bir iş birimi olarak kurulan HANNOVER MESSE INTERNATIONAL (HFI), 1985 yılında bağımsız bir limited şirketi olarak ana şirkete katıldı. Yurt dışında kendi uluslararası sanayi ve ticaret fuarlarını tasarlıyor ve düzenliyor. Pratik uygulamaları olan bir şirket olarak, sanayi gruplarının ülke standlarının organizasyonundan, bilgi kontuarlarının oluşturulmasından ve okyanus ötesi ticari fuar ve sergilerde özel şovlardan sorumlu.

1986

CeBIT Ve HANNOVER MESSE’nin birbirinden ayrılması

1986 yılında CeBIT’in HANNOVER MESSE’den ayrılması ile birlikte her iki etkinlik, DMAG tarafından ülke başkentinde gerçekleştirilen birçok farklı ticaret fuarı ve sergileri arasında, sanayinin ve ticaret fuarlarının önde gelen etkinliklerinin trend belirleyecisi oldu. Düzenli olarak Hannover Sergi Alanlarında gerçekleştirilen diğer etkinlikler de kendi alanlarında dünyanın öncü organizasyonları olarak bilinmektedir.

1987

Şirket adının “Deutsche Messe AG” olarak değiştirilmesi
1987 yılından beri şirket Deutsche Messe AG adı altında faaliyetlerini sürdürmektedir.

2000

Expo 2000
Deutsche Messe AG için 1990 ile 2000 yılları arası, bölge altyapısına yapılan önemli değişikliklerle geçti. Sergi kompleksine yapılan yeni yatırımın miktarı yaklaşık 1,6 milyon DM olarak gerçekleşti. Tüm bu iyileştirme çalışmaları, Hannover Sergi Alanlarında gayet başarı ile sürdürülmekte olan dünya sergisi EXPO 2000’i ağırlamak üzere hazırlanmak için tasarlanmıştı. 31 Ekim 2000 tarihinde sona eren EXPO 2000’den beri Deutsche Messe AG dünyanın en modern ve kapsamlı fuar tesislerine sahip. Öne çıkan mimarisi ile Hannover ticaret şovu kompleksi, uluslararası katılımcı firmalar ve ziyaretçiler için derin ve etkin iş ağları kurmak için ideal bir forum ortamı sunuyor.

2005

Kuruluşun geçmişindeki en yüksek ticari fuar iş hacmi
Hannover’de (Almanya)gerçekleştirilen toplam 11 uluslararası fuar ile 2005 yılı, kuruluşun geçmişinde en büyük fuar senesi olarak kayıtlara geçecektir. Güçlü, müşteri odaklı yaklaşımının dışında Deutsche Messe AG, kendi tesislerini ve etkinliklerini genişletme ve yeniden şekillendirme politikasını izledi, uluslararası pazarların durumunu yansıttı ve dünyanın lider fuar organizatörleri arasında yer almayı başardı. Hannover’deki ticari şov ağını güçlendirme ve genişletme ile birlikte Deutsche Messe AG kendisini ayrıca, yurtdışında da Pazar payını artırmaya adadı. Dış ülkelerdeki yan kuruluşları aracılığı ile Deutsche Messe AG, ihracat odaklı kuruluşlara ek büyüme pontansiyeline kavuşma ortamlarını yaratmada yardımcı oluyor. Deutsche Messe AG tüm faaliyetlerini sağlam ve bağımsız bir yapıda gerçekleştirirken, herhangi bir teşvik almıyor.

2008

Fiera Milano ile İş Ortaklığı
Yabancı pazarlara yönelik stratejik yönelimini sağlamlaştırma amacı ile hareket eden Deutsche Messe, Avrupa’nın ikinci önde gelen ticaret fuarı organizatörü Fiera Milano ile ortak bir girişime imza atmıştır. Gelişmekte olan Rus, Çin ve Hint pazarlarında bir yer edinmeyi hedefleyen bu iki şirket ortak çabaları ve teknik bilgileri doğrultusunda pazar konumlarını geliştirmeyi amaçlamıştır.

CeBIT’in yeni hedefi nicelik değil artık ‘’kalite’’ olacak
Dijital endüstride dünya lideri olan fuar reset tuşuna basarak yeni bir programı başlattı. Konferanslar ve uzman etkinlikler ticaret fuarına yeni bir kalite getirdi ve profesyonel ziyaretçi oranında ciddi bir yükseliş kaydedildi. Yedi gün süren CeBIT etkinliği altı güne indirildi. Çevre sorunları kilit tema olan ‘’Green IT’’ başlığı altında ilk kez bir ticaret fuarının gündeminde ele alındı. Altı gün boyunca 10 milyondan fazla iş görüşmesi gerçekleştirildi, sayısız yatırım kararı alındı ve bunları siparişler takip etti.

Şirket tarihindeki en iyi iş sonuçları
106 farklı etkinlik ile yılda yaklaşık 39.000 katılımcı firmayı ve toplamda 3,22 milyon ziyaretçiyi çeken Deutsche Messe öncü bir uluslararası ticaret fuarı organizatörü olarak dünya liderlerinin arasında yükseliştedir.

2009

Şanghay Yeni Uluslararası Fuar Merkezi’ni büyütme çalışmaları devam etti
Ekonomik krizlere rağmen, Çin’deki Şanghay Yeni Uluslararası Fuar Merkezi’nin (SNIEC) daha fazla büyütülmesi amacıyla devreye sokulan faaliyetler devam etti. 2010 yılının sonunda yapı işlemlerinin tamamlanmasıyla birlikte, fuar merkezi 200.000 m2’lik bir sergi alanının yanı sıra 130.000 m2’lik üstü açık bir alana sahip oldu. İlk açılış tarihi 2001 olan tesis Çin’in en önemli ticari etkinlik ve fuar merkezidir.

Çin’deki bağlı kuruluş ilk 10 yılını kutluyor
1999 yılında Deutsche Messe tarafından kurulan ve günümüzde Hannover Milano Fairs  Shanghai Ltd. adı altında faaliyet gösteren Hannover Fuarları Shanghai ofisi başarılarla dolu ilk 10 yılını kutluyor. İlk dönemlerinde, Çin’deki fuar ve ticaret fuarı pazarında önemli bir etki yaratmış olan fuar günümüzde Çin’in büyük ticaret merkezleri ve endüstrisinde yoğunlaşan Şanghay, Pekin, Chengdu ve Guangzhou’daki yaklaşık 15 etkinliği her yıl düzenliyor.

Deutsche Messe, Japonya’daki taahhütlerine hız kazandırıyor
2009 yılında Deutshce Messe yeni bir yerel iştirakin kurulması ile Japon pazarındaki yatırımının gücünü artırdı. Deutsche Messe Japonya K.K., Hannover’da düzenlenen çeşitli ticaret fuarlarında katılımcı firmalara ve ziyaretçilere yardımcı olmak amacıyla çalışmalarını yoğunlaştırdı ve büyük Japon şirketleri ile temas ağlarını geliştirerek işe başladı.

2010

Yabancı ticari faaliyetlerin genişletilmesi ve yeniden yapılanma
Deutsche Messe, Almanya dışındaki ticari fuarlar listesine 13 yeni yabancı fuarı dahil etti. Bunlar arasında yerel bir ortak işbirliği ile Deutsche Messe tarafından düzenlenen Moskova’daki ilk HANNOVER MESSE bayiliği yer aldı. Yabancı pazarlardaki etkinlikler son derece başarılı olduğunu kanıtladı ve şirketin uluslararası pazarlardaki rekabetçi konumunu güçlendirmek amacıyla farklı sorumluluk alanlarındaki sınırları daha net bir şekilde belirlemiş oldu. Bundan sonra, Hannover Fairs International GmbH adı altında gelecekte de faaliyet gösterecek olan Hannover Messe International (HMI) bağlı kuruluşu gerek tüm uluslararası fuarların gerekse Almanya dışındaki ilk kez sergilenecek olan ticari fuarların sorumlusu haline geldi. Bu yeniden yapılandırma Deutsche Messe’nin büyüme stratejisini canlandırdı.

Kongre Merkezi "Yer Ödülü"nün sahibi
Deneyimli etkinlik organizatörleri, heyecan verici büyük etkinliklere yönelik en iyi salon seçimi için 2010 Yer Ödülü’nün kazananı olarak Kongre Merkezi’ni seçti. Jüriyi etkileyen faktörler esneklik, mekanın kapsamı, hizmet kalitesi, tesis ve bunlara bağlı iletişim altyapısı olmuştur.

Kapsamlı etkinlik portfoyü olağanüstü sonuçlar sağlar
Tıbbi kongreden açık hava konserleri ve spor müsabakalarına kadar yaklaşık 50 etkinlik ile Hannover Fuar Merkezi yıl boyunca düzenli bir ziyaretçi akışını bünyesine çekmeyi başardı. Deutsche Messe kongreler, toplantılar, etkinlikler ve özel fonksiyonlar bakımından 2010 yılını en başarılı yılı olarak kaydetti. Öne çıkan en önemli etkinlik, Hermes Kulesi etrafında ve Expo Canopy altında AC/DC tarafından düzenlenen tüm gece dans eden 80.000 fanın katıldığı konserdi.

2011

Deutsche Messe doğuya gidiyor; Hannover alanının güney kısmı yenileniyor
Uluslararası faaliyetteki artış, güçlü büyümeyi getirdi. 2011 yılında Deutsche Messe Almanya'da ve diğer ülkelerde 108 etkinlik düzenledi - bu daha önceki tüm yılların üzerinde bir rakam. Şirketin çalışanları beş Alman ve sekiz yabancı iştirak bünyesinde 100'ün üzerinde ülkeye dağılmış durumda.
Yabancı iştirakler arasında, kuruluşunun ardından Doğu Avrupa'daki genişlemenin başını çeken Deutsche Messe RUS da (2011'de kuruldu) yer alıyor.
Hannover'de yoğun bir faaliyet vardı. Fuar alanlarının güney ucundaki 10 numaralı salon yıkıldı. 1958'de tamamlanan bu çok katlı bina bu alana gelen ziyaretçiler için bir referans noktası işlevi görüyordu. İlk yıllarında esasen HANNOVER MESSE sırasında en çok da lambaların ve aydınlatma armatürlerinin sergilenmesi için kullanılmaktaydı.
10 numaralı salon, ilk kez Hollandalı sanatçı Lily van der Stokker bina cephelerini pembe aksesuarlarla dekore ettiği EXPO 2000 esnasında görücüye çıkmıştı. Salonun yerini yepyeni bir ziyaretçi giriş sistemi getiren bir antre aldı.
Güney girişi 2011'den bu yana 35 metre yüksekliğindeki yeni Hermes Kolonu ile övünüyor. Onbeş büyük çift renkli cam panel, ortam ışığının geliş açısı ve dalga boyuna bağlı olarak mavi veya sarı renkte parlıyor. Saydam güneş modülleri ihtiyaç duyulan enerjiyi üretiyor. Gece, 1300'den fazla led lamba stilize edilmiş Hermes amblemini aydınlatıyor. 

Deutsche Messe event it AG'ye ortak oluyor
Bu alım, Deutsche Messe'nin konferans organizasyonu iş segmentindeki konumunu güçlendirme amacını taşıyor. Organizasyonel, planlama ve saha destek hizmetleri portföyü ile bu yeni iştirak Deutsche Messe’yi mükemmel bir şekilde tamamlıyor - her şeyden önce de elektronik ziyaretçi yönetimi konusunda. 2014 etkinliğinde event it yeni bir web portalının ve mobil uygulamanın lansmanını yaptı. Bu yazılım platformu fuar katılımcılarına aday müşteri yönetiminde yardımcı oluyor, kartvizitleri değerlendiriyor ve takip faaliyetlerini kolaylaştırıyor. 

2012

Bir dönüm noktası – yurt dışı faaliyetleri işler ciro artışının itici gücü
Deutsche Messe iyi performans göstermeye devam etti. 2012 yılı, büyük ölçüde 2009 yılında başlatılmış olan, yeni gelir ve kâr kaynaklarını ortaya çıkarmayı amaçlayan büyüme programı sayesinde bir dönüm noktası oldu.
Yurt dışı faaliyetlerindeki olağanüstü dinamik büyümenin kârlara olumlu etkisi oldu. Çin ve Türkiye ciro artışının iki önemli kaynağıydı. Türkiye'de Deutsche Messe, İstanbul'da ISK-SODEX ısıtma, havalandırma ve iklimlendirme fuarını organize eden Hannover-Messe Sodeks Fuarcılık A.Ş.'nin kalan hisselerini de satın aldı. Ardından CeBIT Bilişim Eurasia'nın kalan hisseleri iktisap edildi. Her iki alımla Deutsche Messe piyasadaki konumunu güçlendirdi.
Hannover'deki ticaret fuarları sektörü de genişlemesini sürdürdü. Daha önce HANNOVER MESSE içerisinde özel bir gösterim olan Metropolitan Solutions kısa sürede dünyanın en büyük sanayi teknoloji gösterisi ile eşzamanlı olarak gerçekleştirilen bağımsız bir etkinlik haline geldi. Metropolitan Solutions yarının mega şehirleri için çözümlere odaklanıyor.

Toplu Taşıma grevi – Kırmızı Nokta yeniden aktive edildi
CeBIT sırasında gerçekleşen toplu taşıma grevinden dolayı, Deutsche Messe eski günlerin “Kırmızı Nokta Kampanyası”nı yeniden canlandırmaya karar verdi ve Hannover sakinlerinden bir kere daha fuara gelmek isteyenleri fuar alanına gelişlerinde ve geri dönüşlerinde taşımaya yardımcı olmalarını istedi. Pek çok araç sürücüsü arabalarının ön camlarına kırmızı bir nokta yerleştirerek yolcuları taşımaya gönüllü olduklarını ifade ettiler.

Deutsche Messe spring Messe Management GmbH'nin çoğunluk hissesini satın alıyor
Spring Messe Management, insan kaynakları (İK) yönetimi, profesyönel öğrenim, kurumsal sağlık, iş ve kariyerler ve kamu sektörleri alanlarında özel ticari fuarlar düzenlemektedir. Bu yeni iştirakle birlikte Deutsche Messe artık İK fuarlarında Avrupa'nın en büyük organizatörü haline geldi. 

2013

Son 10 yıldaki en yüksek gelir
Şirketin büyüme stratejisi meyvesini verdi: 2013 yılında Deutsche Messe'nin 2003 yılından bu yana en yüksek gelir ve kâr seviyesine ulaştığı kaydedildi. Şirket dış piyasalarda rekor sayıda fuar organize etti ve tarihindeki en yüksek dış satış gelirini elde etti. Buna ek olarak, Deutsche Messe kuruluşundan bu yana en yüksek sayıda siparişini aldı.
Bu durum, Deutsche Messe'nin kârlılık ve büyümeyi azami seviyeye çıkarmayı amaçlayan kurumsal stratejisinin yansımasıydı. Bunun sonucunda şirket, yeni 19/20 numaralı Salon yatırımını kendi kaynakları ile finanse etmeyi başardı.
Başarının ve büyümenin reçetesi açıktı: yeni fikirleri mümkün olan en erken aşamada belirlemek ve uygulamak.

Nesnelerin İnterneti ve Endüstri 4.0 Hannover'de evimizde
Deutsche Messe hem HANNOVER MESSE'de hem de CeBIT'de dikkatleri dijitalleşmeye çekerek iki yeni mega eğilime, Endüstri 4.0 ve Nesnelerin İnternetine cevap veren ilk fuar şirketiydi. "Entegre Endüstri" program başlığı altında HANNOVER MESSE şimdi yarının akıllı fabrikalarına odaklanıyor. 

2014

Dijital ekonomi – dijital ticaret fuarları
Yerleşik ticari fuar konseptlerindeki sürekli geliştirme sayesinde, Deutsche Messe HANNOVER MESSE, CeBIT, CeMAT ve LIGNA'yı sürdürülebilir ve kârlı bir kurumsal büyüme için ön koşul olan dijital devrimin itici gücü haline getirmeyi başardı.
Dijital teknoloji, ticari fuar sektörünü de dönüştürüyordu. 2014 yılında Deutsche Messe'nin ve fuarlarının internet siteleri yedi milyon ziyaretçiyi çekti. Bu olumlu yansımanın sebebi olarak şirketin güçlü markalaşması ve arama motorları, sosyal ağlar ve endüstri portallarındaki yüksek profilli varlığı gösterilebilir.
Deutsche Messe dijital portföyünü korumak ve geliştirmeye kararlıdır. Dijital hizmetlerin geliştirilmesi ve uygulanması şimdi iki uzman iştirakin ortak sorumluluğundadır. 2009 yılında kurulmuş olan Deutsche Messe Interactive (DMI) fuar katılımcıları için dijital talep yaratma hizmetleri sunmaktadır. DMI ayrıca HANNOVER MESSE, CeBIT, LIGNA, DOMOTEX ve BIOTECHNICA gibi fuarlar için elektronik fuar katılımcısı ve ürün rehberlerini derlemektedir.
Diğer bir iştirak olan event it, elektronik ziyaretçilerin yönetiminde uzmanlaşmıştır. 2014 etkinliğinde yeni bir portal ve mobil uygulamayı devreye sokmuştur. Bu yazılım platformu fuar katılımcılarına aday müşteri yönetiminde yardımcı oluyor, kartvizitleri değerlendiriyor ve takip faaliyetlerini kolaylaştırıyor.

Deutsche Messe Endonezya'da
Deutsche Messe Jakarta'da düzenlenen Endonezya Kongre Fuarı’nın (ICE) işletmecisi rolünde bu yeni piyasaya ayak bastı. 247 milyon nüfusu ile Endonezya Güney Asya'nın en büyük ekonomisi ve Brezilya, Rusya, Hindistan ve Çin ile birlikte dünyanın en önemli büyüme pazarlarından bir tanesi. 

2015

Geleceği inşa etmek – fuar alanları için modüler bir konsept
Fuar alanlarının (2012'de başlamış olan) modernizasyonu programındaki önemli bir adım 19/20 numaralı Salonun sadece 18 aylık bir inşaat süresinin ardından 2015 yılı baharında tamamlanması oldu. 19/20 numaralı Salonun resmi açılışı Temmuz başında Teftiş Kurulu Başkanı (Aşağı Saksonya Ekonomi Bakanı Olaf Lies), Hannover Belediye Başkanı (Stefan Schostok) ve Teftiş Kurulu ve Yönetim Kurulunun diğer üyeleri tarafından yapıldı. Salonun tasarımı önde gelen bir mimari grup olan ve daha önce de Hannover fuar alanlarındaki inşaat işlerinde sorumluluk üstlenmiş gmp Architects – Gerkan, Marg and Partners tarafından yapıldı.
19/20 numaralı Salon 2012 yılında Deutsche Messe Yönetim Kurulu'nun Danışma Kurulu'na sunmuş olduğu büyük bir saha geliştirme planının bir parçası. Hedef uzun vadede rekabet kabiliyetini muhafaza etmek için fuar alanlarını daha modern, işlevsel ve esnek hale getirmek. Amaç 2032 yılına kadar yaklaşık 100.000 metrekare kapalı fuar alanı yaratmak veya yenilemek. Bu amaç doğrultusunda yıllık ortalama 20 milyon Euro tahsis edildi.
Fuar alanlarının yenilenmesi ile Deutsche Messe piyasanın değişen ihtiyaçlarına yanıt veriyor. Uluslararası alanda amiral gemisi olan fuarların sayısı aynı kalmakla birlikte, küçük ve orta büyüklükteki fuarlar, konferanslar ve kurumsal etkinlikler önemli bir büyüme potansiyeli sunuyor. 2014 yılında Hannover Fuar Merkezi 50'den fazla önemli etkinliğe ev sahipliği yaptı. Bunlar arasında Volkswagen ve MAN firmalarının senelik genel toplantıları da yer alıyor.
19/20 numaralı salon (başta planlanmış olan 54 milyon dolardan daha azına malolmuş olan) modüler bir tasarıma sahip. Bu salon birden çok etkinliğe eşzamanlı olarak evsahipliği yapabilecek kapasitede. Gündüz vakti yapılacak ışık gösterileri veya farklı ihtiyaçlar için tüm fuar alanı karartılabiliyor. Salonda modern konferans tesisleri, bir restoran ve açık mutfaklı (canlı yemek pişirme şovları için ideal) bir küçük lokanta yer alıyor.
Bir sonraki büyük proje 7 numaralı Salonu fuar alanlarının merkezindeki Kongre Merkezi ile bağlayan yeni bir yapının inşası.

Glenn Greenwald ve Edward Snowden CeBIT Küresel Konferanslarına katılıyor
2015 CeBIT Küresel Konferanslarının önemli olaylarından biri buydu. (CGC moderatörü Brent Goff'un ifadesiyle) gazeteci ve “Gatekeeper” Glenn Greenwald Hannover'de canlı olarak sahneye çıkarken, sızdırdığı bilgilerle gündem olan Edward Snowden ise Moskova'dan uydu bağlantısı ile katıldı. Dünya çapında 40.000 kişi konuşmaları canlı olarak izledi.

Metropolitan Solutions Berlin'e taşınıyor
2015 yılında Deutsche Messe, uluslararası akıllı şehir/yeşil şehir konferansı Metropolitan Solutions'ı ilk kez Berlin'deki City Cube'de gerçekleştirdi. Amaç, şehir teknolojisi üretenler ile kamu sektöründeki karar vericiler ve siyasetçiler arasındaki doğrudan temasları kolaylaştırmaktı. Metropolitan Solutions Berlin'in dünya çapında dikkat çekmiş olan akıllı şehir stratejisinin ayrılmaz bir parçasıdır. 

2016

Başkan Obama’nın katılımıyla ABD, HANNOVER MESSE’de partner ülke
Deutsche Messe’nin 2016'daki en önemli olayı Başkan Barack Obama'nın HANNOVER MESSE'nin resmi açılışını Şansolye Angela Merkel ile birlikte yapması idi. Amerika Birleşik Devletleri dünyanın en ileri endüstriyel teknoloji fuarının Partner Ülkesi idi. Deutsche Messe daha önceki etkinliklerinde hiç bu kadar üst düzey bir misafiri konuk etmemişti. Medyadaki yansıma muazzamdı ve HANNOVER MESSE ve Deutsche Messe'nin küresel şöhreti bir kademe arttı. Fuardaki ve Hannover genelindeki sıkı güvenlik önlemlerine karşın ABD Başkanı coşkuyla karşılandı ve hissedilir bir hareketlilik yarattı. Günün sonunda herkes memnundu: 500 Amerikalı fuar katılımcısı oldu ve diğer pek çok işletme Kuzey Amerika'da iş gündemleri ile fuardan ayrıldı. ABD endüstriyel zeminini kuvvetlendirmeye kararlı ve ülkedeki fabrikaların 4. endüstriyel devrimin meydan okumalarına yanıt verecek düzenlemeleri yapması gerekiyor. HANDOVER MESSE ise gereken teknolojiyi aramak ve bulmak için ideal adres. 

2017

Deutsche Messe 70. yıldönümünü kutluyor
2017, Deutsche Messe AG'nin 70. yıldönümü. Yetmiş yıldır şirket tüm dünyadaki etkinliklerde milyonlarca insanı bir araya getirerek uluslararası ticaretin yolunu hazırlıyor. Yatırım malları gösterileri, tüketici ürünleri fuarları ve insan kaynakları fuarlarına odaklanması ve küreselleşme ve dijitalleşme stratejileri sayesinde Deutsche Messe uluslararası düzeyde takdir ediliyor. Hizmet odaklı yaklaşımına hem fuar katılımcıları, hem de ziyaretçiler büyük değer veriyor. Şirketin yıldönümü sloganı olan "70 Yıldır Geleceğin Vitrini" 18 Ağustos 1947'deki kuruluşundan bugüne rehber edindiği ilkeye işaret ediyor: proaktif şekilde yarının dünyasını şekillendirmek. 

Haberler

Automechanika 05 - 08 Nisan 2018, İstanbul / Türkiye

Türkiye’nin Lider Uluslararası Otomotiv Endüstrisi Fuarı Automechanika Istanbul 5 Nisan’da Kapılarını Açıyordevamını oku

ISK-SODEX Istanbul

ISK-SODEX Istanbul, HVAC-R sektörü için uluslararası bir buluşma sağladıdevamını oku

DOMOTEX Turkey

22 - 25 Mayıs 2017 - Ortadoğu Fuar Merkezi (OFM), Gaziantepdevamını oku

Hannover Fairs Turkey e-Bülten

  • En son haberler ve önemli tarihler
  • Fuar ziyaretleri için daha fazla hizmet
  • Heyecan verici özel promosyonlar ve teklifler

Örnek e-Bülten