Hannover Fairs Turkey Fuarcilik

Doğu ile Batı arasindaki ticaret köprüsü

Hannover Fairs Turkey Fuarcilik

Kuruluş: 1996

Faaliyet Alanı
Hannover Fairs Turkey ana aktivite olarak Deutsche Messe AG’nin Türkiye’deki fuarlarının planlanması, organizasyonu ve uygulamasından sorumludur. Aynı zamanda Türkiye ve Avrasya Bölge’sinin pazarlarına yönelik olarak yeni ticari fuarlar yaratır. HMII’nin amacı sadece yabancı firmaların Avrasya pazarlarına fuarlar aracılığıyla girmesini sağlamak değil, Türk firmalarını da yurtdışında düzenlenen fuarlara katılma konusunda destekleyip, ticaret hacimlerini arttırmaktır.

HMII’nin bu pazardaki başarısının anahtarı hem Türk ihracatçıları ve üreticilerini hem de yabancı yatırımcıları çekecek uluslararası düzeyde fuarlar yaratırken yerel bilgi ile uluslararası uzmanlığı birleştirmiş olmasıdır. HMII yüksek standartları uygulayarak ve en iyi iş yapma platformunu yaratarak fuarlarının uluslararası özelliklerini artırmayı amaçlar.

HMII’nin diğer bir faaliyet konusu ise dünyanın çeşitli ülkelerinde DMAG tarafından düzenlenen fuarlarda veya bunların dışındaki önemli fuarlarda Türkiye milli katılımlarını organize etmektir. Bu çalışma, milli katılımını yurtdışında tanıtımı, stand tasarımı ve katılımcı ve ziyaretçilere yönelik diğer faaliyeleri kapsamaktadır.

 HFT’nin fuarlara yönelik yaptığı çalışmalar:

  • Türkiye'deki ticari fuarlarin planlanmasi, organizasyonu ve uygulanmasi,
  • Yerli ve yabancı katılımcı ve ziyaretçiler için satış ve pazarlama
  • Türkiye ve Avrasya’ya yönelik seminer, konferans ve iş görüşmelerinin planlanması ve organizasyonu
  • Fuar alanında yapılan operasyonel işler: Personel kiralanması, fuar alanı genel dekorasyonu, teknik malzemelerin kurulumu, konferans, yönlendirmeler ve catering işlerinin organiasyonu vb.
  • Devlet kurumları, dernekler ve STKların işbirliği ile B2B toplantılar düzenlenması
  • Seyahat acentası, nakliye ve stand yapımı hakkında ihaleler yapmak
  • Halkla ilişkiler ve reklam çalışmalarının yürütülmesi. Ajans koordinasyonu, medya satınalması ve basın ilişkilerinin takibi
  • Ziyaretçi ve katılımcı tanıtım çalışmaları kapsamında tüm basılı malzemelerin hazırlanması, e-bültenlerin ve diğer dijital işlerin tasarımı
  • Yurtdışında düzenlenen fuarlar için yerli firmalara satış yapılması; stand tasarımı, catering, nakliye ve kiralık personel gibi işleri kapsayan milli katılım organizasyonunun yürütülmesi.

Haberler

Automechanika 05 - 08 Nisan 2018, İstanbul / Türkiye

Türkiye’nin Lider Uluslararası Otomotiv Endüstrisi Fuarı Automechanika Istanbul 5 Nisan’da Kapılarını Açıyordevamını oku

ISK-SODEX Istanbul

ISK-SODEX Istanbul, HVAC-R sektörü için uluslararası bir buluşma sağladıdevamını oku

DOMOTEX Turkey

22 - 25 Mayıs 2017 - Ortadoğu Fuar Merkezi (OFM), Gaziantepdevamını oku

Hannover Fairs Turkey e-Bülten

  • En son haberler ve önemli tarihler
  • Fuar ziyaretleri için daha fazla hizmet
  • Heyecan verici özel promosyonlar ve teklifler

Örnek e-Bülten